Piccoline / Piccolo søges
Er du vores nye medarbejder?
Hos Urban Help driver vi kontorfællesskaber og Facility Management og vi søger flere ildsjæle til vores team.
Vi mangler dig der selv tager initiativ, elsker mennesker, og som besidder et stort servicegen i en travl hverdag.
Du vil blive en del af en alsidig og kreativ forretning med højt til loftet, hvor vi driver en professionel virksomhed, der er i rivende udvikling.
Vi lever og ånder for at skabe unikke kontorfællesskaber for hårdtarbejdende iværksættere, hvor hjemmelighed, rummelighed og fleksibilitet spiller tæt sammen med et professionelt arbejdsmiljø.
Helt konkret, kommer du til at være en del af den daglige drift i vores bygninger.
Du vil skulle servicere vores mange lejere med diverse praktiske opgaver, såsom posthåndtering, mødebooking, barista, mødeforplejning, samt hjælpe til ifm. frokost, afrydning og opvask.
Frist: Hurtigst muligt
Timer: 20-30 timer om ugen.
Vi glæder os til at værdsætte dig!
Send din ansøgning med CV til:
Office manager Sandy Gregersen
sandy@urbanhelp.dk